Stoppa klockan...!

Jag vill bara sova MER. Jobbar och jobbar, e det mitt liv? Denna vecka mån-søn....ufffff!!!!!
Men vad gør man inte?! Veckan har gått fort jag har Liam hos mig och vi njuter av varandras sællskap, oftast=) Han tvingar mig på promenader varje dag, thats gooood. Men vissa dagar e jag kanse lite mindre sugen utan att ljuga. Helgen blir lugn ska jobba mig igenom den. Næsta helg hoppas vi på en återførening men vænnerna i ELVERUM, dær jag hængde mer eller mindre varje helg ett tag. Nån gång snart ska jag slæpa hit nån från NORRK. Saknar svenskan, jobbigt ibland med norska øverallt i kring mig, hænger ju inte med nær dom drar igång i 110 lixom.

Tack før prat stunden.

Dags att øppna øgonen, lite mer dag før dag, timma før timma.



Har precis vart og køpt en sallat och redan speist den upp..., mmmm =) det va tjapt gort. Dårligt med folk på jobb idag, kjedligt. Men jeg koser meg. =)
Trænar på norsk skrivning, haha, det e fan svårt.
Har blivit hem bjuden till Mia med några av hennes vænninor på idol kvæll =) mys. Ska bara hem en tur och gå med liam først. Vi går på ett stælle som heter HOVE ligger precis vid vattnet, går en stig genom en skog som ser helt sagolik ut, hæftigt, men dit åker vi bara nær jag orkar det e en bit o køra. Idag ska vi dit iallafall och igår va vi dær!!!

-Ina


Postat av: cessie

hej jänta mi :) haha. vadå tröttnat på norskan? du skriver jag norsk/svenskt inlägg ;) haha du är för goer du. & hade varit såå kul om du hade varit hemma i helgen. det blir typ jag, neira, altiana, carro, denna, jerry, sebbe mfl hos mej. du & marius hade passat som handen i hansken här ju. saknar dej. kram påre

Datum: 2007-10-05 Tid: 13:41:15
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: