Skål & Vælkommen!!!

image80



Jag fick ordning på hemmet lagom till folket droppade in, med ljus o allt=)


 
 
Kvællens outfitt och dritings på TigerTiger =)
image84

-Ina


Postat av: god förmiddag norge

ja för fan. ett helt 6 pack serru. & det steg mej åt huvet. lite ialf. nu är jag ute i v-gård, mami dearest kom & hämta meg igårkväll. men ring mej när du har 1 min eller 2 till övers. pöss

Datum: 2007-10-22 Tid: 11:07:42
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: yumi yumi säger;

personen är = mami dearest då? bilderna kommer upp imorgon eftersom jag har kabeln hemma i hascheby liksom. ska se om pappa = einstain också vill ställa upp på en bild. mina päron är så pussiga nu-för-tin så kanske kan få en kärleksfull bild på dem. men nu va det jue menat att ta bild på v-gård då Ina!! kan försöka få en bild på fam käll i&fs :) & alla kissekatterna så du får se våra nya stjärt tillskott, haha.

Datum: 2007-10-22 Tid: 12:38:50
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: Natta

hej gumman.

Absolut, visst kan vi festa någon vecka. Mycket att plugga just nu men det är bara att höra av dig.

Kram natta

Datum: 2007-10-22 Tid: 12:42:11
Postat av: Vickzie

men tjena ina. nu är jag tillbaka, varit fullt upp. Jorå det är bara bra, själv då? pussokram

Datum: 2007-10-22 Tid: 16:09:07
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: tuppen gal kl 7 säger;

vakna vakna vakna ... VAAAKNA!!! tuppen gal kl 7 ute i v-gård. så nu är jag i grubbel stan (nkpg). ska shoppa skor till sis om 1 tim. kollar på TV shop & väntar på att tiden ska gå. nu måste jag ju fixa mina fel, alla tror att du kommer hem den 3'dje. i'm senil typ eller nått. *gääsp* över trött. sitter & skrattar åt alla rynkiga tanter som blir släta av true cover på tvins.com, säääkert liksom. kladdigt värre. tar bort tatueringar, celuliter & ärr & sår. fräknar, rynkor osv osv. natta ska på maskerad. va ska du va på våran födelsedags fest? polis eller tjuv? ring sen. fis

Datum: 2007-10-23 Tid: 09:09:17
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: