Oberørd..

Det e det sista jag e. Hur allt æn ær så kænner jag det oxo, klart jag gør. Vill ju bara att allt ska vara bra.

Idag fick jag børja min dag med en jakt eter mitt hjærta
image70
jag hittade honom lite længre upp på gatan dær vi bor, stog o lekte med en annan hund...grrrrr då va jag arg, han smet ut genom altan dørren. MORRRR!!!!!
Men nu ær han i tryggt førvar. Nu ska jag ut o springa o sen ska jag till Bianco o spendra ett par timmar.

-Ina

Postat av: cessie

jag skulle mycket hellre vilja byta med dej. alltså, slacker. att va hor mom and dad är underbart, men -JAG VILL HA JOBB!! snarast... bra ina, Bit ihop!! det är allt man kan göra i dessa lägen. pusspusss

Datum: 2007-10-16 Tid: 18:18:41
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: Pamela

Hej svejs gumman!vi hade sååå kul i lördags..när kommer du hem då så vi kan slå klackarna i taket haha!Visst var hon söt!vår egna version av Pippi liksom!kram påre!

Datum: 2007-10-16 Tid: 20:38:28
URL: http://pames.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: