Mina TV dagar =)

Ær alla dagar iofs. men i Norge e inte utbudet det bæsta før en trogen svensk=)
Min tv vecka ser ut som føljer.

Måndag: Alla CSI som ni kan tænka er o alla på samma dag, och sen COLD CASE.

Tisdag:  Kungen av Queens o D H Wifes (stavas det så, haha) COLD CASE.

Onsdag: Idol ( norska såklart ; ) ) COLD CASE.

Torsdag: Peking inget snack ;) kriminal serier igen, COLD CASE.

Fredag: Sen kvæll med veckans duell, (skit bra) Vem ær vem, Idol och COLD CASE.

Lørdag: So you think you can dance.

Søndag: FILM!!!

Cicci det hær har du att se fram till, taget i sommras och det e MITT i STAN, fatta den då...YEEEE!!!!
307948-79
307948-77

Se U!!!
307948-78

-Ina

Postat av: källa

oh lord ina! haha :D jag veeet, men jag hitta en annan mycket roligare lista jue. shiiit pomfritt, va mysigt, snyggt, vill dit Nu!! jag vill vill vill! åh, jag kanske säger upp min lya & flyttar in i ert gästrum, så länge liksom! det va mycket MYCKET finare än jag föreställt mej. åh gud va jag längtar nu då. come and get Me now!!!! aa ring mej sen när du får en stund till övers. pusskram Älskar dej med :) always and forever liksom!!

Datum: 2007-10-19 Tid: 10:48:42
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: källa

& shit, så många? aa lätt, Du & Jag i sommar i Norge :) kan det bli bättre? jag vill att tiden ska gå fort fort fort nuuu!!! uppe i jotan va jag jah, haha. jag ÄR ingen sjusovare längre you know. snart ska jag bege mej bort till hc & sen ta bussen till kungsgatan. ska kolla på förortsungar ikväll. har velat se den filmen skapligt länge nu. men det är bara att plinga. nästa månad ska jag fylla på mitt comviq så jag kan börja ringa dej med. känner mej dyng snål :( prata med Kim igår & han sa att vi MÅSTE komma till honom när du kommer hem!!! -Absolut, sa jag ;) han skulle till trappan igår med F. (student krogen) men tror inte dem hade roligt, dom kom hem vid 2 typ så. nej nu MÅSTE jag rusa. hörs sen babe. puss påre

Datum: 2007-10-19 Tid: 12:37:24
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: