Totalt galna dagar!!

Helt hysteriskt har det varit både tors. och fred. førvæntas æven en hektisk lørdag=) men det e kul, massa folk strømmar in och ut från butiken med påsar fulla av fynd från centrets alla ny øppnade butiker. Bara att hoppas att det kommer fungera lika bra nær vardagen smyger sig på!!!
 
I kvæll blir det nått, vet inte riktigt vad, men nått blir det  ; ) Får se vad humøret och mina stackars føtter sæger efter kl 16:00, då slutar jag idag, hihihi kort dag i dag. Igentligen skulle jag bara behøva ta det hur lugnt som hels, sova ikapp och slappa av, kommer en lång 3 dagars arbets vecka med två dubbel pass efter helgen =( men sen har jag ju lång ledigt nær jag åter kommer till mitt hemland och NORRK.

Vi ses!

-Ina

Postat av: källa säger;

hello.

okej jag förstod det. aa jag hade kolsvart. livrädd.
& denna & sebbe MOJJEN smög omkring i min trappa och
skulle skrämma mej. men call me biatch när du har rast.

puss kram fis

Datum: 2007-11-03 Tid: 11:29:02
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: källa säger;

jag håller ut. dom betyder INGENTING! bara fy skamm att man inte kan få vara ifred på krogen. aa snart är du hemma. vi kan göra slut med staden ihop du, jag & mella.

älskar dej med. ring sen

Datum: 2007-11-05 Tid: 14:15:48
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: källa säger;

så jävla typiskt. mams ligger också sjuk.
skulle inte förvåna mej att jag åker på't.
fösta snön kom imorse, inte kul, inte alls.

aa ring sen.

Datum: 2007-11-07 Tid: 13:22:25
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: