hej hej hallå =)

Ænnu en vacka har strax paserat mig, i full fart!!!
Mycke jobb o lite fritid men imorgon e jag helt fri, o det ska bli så skønt ni anar inte. Hade det vældigt bra på showen førra helgen, jag som skrøt så att nu kan jag minsann norska, oja den fick sættas på prov kan jag lova....haha, fatta 70 % resten gick bara in och studsade direkt ut igen. Men men jag improviserade, skratta bara hela tiden som alla andra!!!!

Till lørdag ska jag med tjejerna på Cubus, vi ska ha jul fest, det ska bli vældigt kul, men det har varit mycket nu så jag e lite sliten och næsta helg ska jag ju till sverige. Jag får vila nær jag e død.

OOOoooo jag saknar våran data hemma, tror dom har snott den på reperationen.....får aldrig se den igen =(

Hemma i vardagsrummet  (naglarna klara før helgen)
307948-65

-Ina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: