Fredag

Hur nice som helst =) den hær helgen e jag ledig imorgonSå det blir en riktig helg. Ska kanske till Oslo o rocka rumpa...Hihi. Det e en vældigt fin stad!
Igår va jag på gymmet och ute o rasta hjærtat ett tag, sen møs jag i soffan till nya Will Smith filmen som var vældigt bra men sorglig. Gråter ju før lætt till alla filmer. Men den hade ett kanon slut som man iof. kunde rækna ut effter en kvart att den skulle få! Men den får bra kritik från mig iallafall. Idag tror jag att jag ska gå hem o læra mig lite om blogg, så jag kan blogga loss =)
Står på jobbet o væntar på kunder men idag e det så trist væder så folk ligger væl på sofflocket, skulle jag gøra om jag kunde. Igår hade vi en kempe bra deg på jobb, gick skit bra.
Nahe nu skall jeg vel gå o rydde litt blan skorna och i skufferna. Hi litt norsk.

-Ina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: