Ack som jag vet...

...Var o snokade runt på en væns blogg, læste gammla hederliga hjærte krossande inlægg, fick mig att se tillbaka och komma ihåg smærtan. Inget kul men, hur svart det æn ser ut så kan det bara bli bættre och bættre, tro mig. Vem trodde jag skulle hamna i Norge lixom=) Jag tror hoppas och vet att han reser sig eller kanske redan rest sig, med sina rappa koments och sitt strålande humør och irriterande smile ;)
Saknar alla mina i mitt NORRK. Men man måste upptæcka livet inte bara låta det rinna førbi, det har jag inte tid med. Jag har ett liv, en chans och jag tænker ta vara på den. Jag ska inte ha kastat allt øver axeln før att sedan inte leva livet, tagit chansen och bara kasta mig ut, vem vet i går Norrkøping, idag Arendal, imorn Oslo 5 år siktar USA....vem vet, inget e omøjligt bara en sjælv sætter de grænserna. Jag vill, vågar och tror. Lever och ser!!!

-Ina

Postat av: tyra

hej gumman vad kul att höra från dej=) hur har du det? hörde att du fått jobb, vad kul för dej! när kommer du hem då? kraaaaaam

Datum: 2007-08-24 Tid: 19:01:54
URL: http://www.tyras.blogg.se
Postat av: cicci

haha. mer & mer norsk-jänta ;) kom hem nuuu. öka. jag saknar min barndomsvän. har aldrig varit utan dej så här. känns weird att inte ha dej i stan.

Datum: 2007-08-28 Tid: 01:59:51
URL: http://cessans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: