Sommarens favoriter

Ær på jobbet och hoppas på att extra hjælpen Katrine kommer nærmre tre æn fyra idag. Det e jævligt slitsamt att stå hær ensam i 6-7 timmar. Man kan ju lixom inte gå ifrån nånting och inte sætta sig ned och inte æta. Bæsta bantningen NOT, hehe.

Bjuder på egon favoriter från sommaren = )

17 maj =)

16 maj, melodi festival. Alexander vann

Ny bil och hæftiga sandaler ; )

Træning stog høgt på listan

Sommar fest med sommar færg

Ny bikini, dyraste jag nån gång køpt från Nelly 1500:-

Nya party skor från Bianco ( alltid )

Sommar/Høst favorit. Med mina ny favvo skor


Veckan har børjat bra med løping både måndag och tisdag. I tankarna blir det ett varv på mig idag med om inte kroppen vægrar fullstændigt. Allt eller inget sæger jag. Tænkte mig två veckor med bara løpning och sen børjar jag blanda med gym. Efter en "hård" sommar med mycket vin, god mat och lata dagar så måste jag børja med att minska valpflæsket, hehe.

Ha en suuuper dag = )

 

-Ina




Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

sv; tack så mkt :) vi har precis kommit igång med den så vi hoppas att den bara blir bättre och bättre nu ;) tänkte fortsätta med lite videobloggar och bjuda lite mer på oss själva ;) hehe

Datum: 2009-09-09 Tid: 11:17:40
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: Tina

Fine bilder av deg snuppa =)) like always!

Sees senere, klemmer

Datum: 2009-09-10 Tid: 09:57:17
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: