Ændrat mig igen

Nu får vi se om jag har bestæmmt mig och om detta blir slut resultatet = )
Har skrivit under ett kontrakt vad gæller lgh på 60kvm uppe på centret dær jag jobbar. Inflyttning 1/11.

Planen ær ny tv møbel och vardagsrumsbord som passa med mitt køks bord
eftersom det kommer stå i "samma" rum.



Hær ær bordet som jag har, tror det ska passa ganska bra sammen



Och så blir det nog en ny tv om ekonomin tillåter.

Nu ær jag på Bianco, væntar på varor, får se vad før spænnande som dyker upp idag.

-Ina


Postat av: Alex

Nej, kör på vitt, det kommer bry´ta av snyggt =)

Datum: 2009-09-08 Tid: 10:19:40
Postat av: Till Alex

mm men lgh e helt vit som typ ett sjukhus lixom och SKIT stora fønster. Tror du ændå på vitt?

Datum: 2009-09-08 Tid: 11:01:09
Postat av: Irene Harring

De mørke møblene du har funnet passer kanon bra med spisebordet. Hvordan går det med deg? Vi må ringes en dag...



Klem Irene

Datum: 2009-09-08 Tid: 13:27:10
Postat av: Alex

Kolla min lägenehet, jag har hela köket o sovrummet vitt =)

Datum: 2009-09-08 Tid: 13:31:39
Postat av: Catrin

super snygga möbler!

Datum: 2009-09-17 Tid: 13:03:15
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: