Fødelsedag i Parga

Den 23 Juli fyllde jag 26 år och fødelsedagen firade jag i Parga en fantastisk liten grekisk stad på grekiska fastlandet. Vædret var jætte fint och det var ca 40 grader hela veckan. Eftersom den perioden inte var en "data" period før mig då det va massa som hænde i livet mitt så kommer lite bilder nu istællet
( nån som mærker att jag saknar sommaren ) haha.


Grattis kort och present = )

På dagen fick jag hel kropps massage, upplevelse

Sen vart naglarna fixade



Middag och fødelsedags drinkar natten lååång

Dagen efter fixa jag føtterna med = )

Båt tur e standard utomlands








Det va det sæmsta hotellet jag nån gång hamnat på, men det ledde till många skratt attacker.
Vi blev iof rånade førsta natten, vi låg och sov så var det nån inne på rummet och tog min plånbok med alla mina kort och 3000:- kr. Shit det va surt, men men.
Resan var annars jætte bra på många sætt och vis. Tack M.

-Ina


Postat av: tyra

ohhh hej gummanjaaa allt är bra här, och det ser ju ut att ha haft det bra som in i helvete! Shit vad nice det där såg ut!!! När kommer du hem? Puss

Datum: 2009-09-10 Tid: 15:25:07
Postat av: Sara

Det där såg härligt ut. Vilken födelsedag! :) Kram

Datum: 2009-09-10 Tid: 15:44:03
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: