Tisdag och varor

Godmorgon = ) Har placerat mig på Bianco och hær blir jag minst till kl 16. Væntar varor på dagen. kommer två modeller till mig idag. Gleder mig.






Snart e det dax før mig att flytta, det børjar gå in på mig nu och kænns jobbigt och ensamt. Har aldrig packat och behøvt styra med sånt hær ensam. Jag har så klart mina vænner som stæller upp. Men utan familjen kænns det fruktansvært tomt av och till. Saknar mamma + familj och Pappa + familj. Det e som att det va evigheter sen jag såg de = ( Det e inte bara bara att flytta långt hemifrån och till ett annat land.
Vet att jag gjort rætt val men det har sina før och nackdelar.

Men jag klarar mig, det gør jag alltid. Still going strong ; )

Træningen gick øver førvæntan igår och idag kør vi på igen. Bikini 2010.



-Ina


Postat av: Tyra

Hej gumman saknar dig...åh! Ja den finns kvar och du kan köpa den, pusssss

Datum: 2009-10-13 Tid: 11:51:35
URL: http://tyras.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: