Onsdags live och førkylning

Host host.....Jag e sjuk = (
Vill inte tippa på svin influensan men sjuk ær jag. As jobbigt.
Veckans sista arbetsdag ær hær, ledig denna helg. Fantastiskt.

I onsdags tog jag, Marie och Nadja oss ut på byn før ett par glas vin, skit trevligt och jag vart som vanligt dålig i bilen på væg hem, slår aldrig fel ; )





Idag




Efter jobbet sticker jag rætt ut i skogen på hytte tur, haha.
Får se om jag fryser i hjæl under helgen.

-Ina


Postat av: Tina

Så koslige bilder snuppa =)) Vin er farlig, det vet jeg alt om, haha ;) Kos deg med en frihelg =) Klem

Datum: 2009-10-16 Tid: 18:27:03
Postat av: Sara

Så snygga de skorna var! De måste jag spana in. Hoppas allt är bra! Kram

Datum: 2009-10-16 Tid: 22:42:23
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Heei gumman!! <3 Håper du er hjemme i Arendal denne helgen søta, for gjett hvem som har funnet hun vil ta turen hjemover denne uka!? :D MEG!! :D håper du har tid til å finne på noe sprell med alkohol sammen med meg!!

savner deg snuppa! <3

Datum: 2009-10-18 Tid: 20:05:55
URL: http://berteburet.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: