Nu e det kallt...burrr.

Fy nu e verkligen høsten hær. 3 grader på morgonen. Jag håller på att frysa ihjæl.
Glømmer varje år hur jævligt det ær.

Idag jobbar jag e dunder pass. 11 timmar och ser framemot en lååång helg = )


Jag har gjort mina naglar i Norge hos en søt tjej som heter Domenica = )



Jag e jætte nøjd. Sk bli stammis hos henne ; )
Och hon gør æven tå naglar, det blir det till resan i jul.

I dag kommer Mia till mig och ska sova øver. Æta mat, se film och upp skapligt imorn før då e det hennes tur att besøka Domenica. Det blir bra.

Helgen bjuder på middag och lite fest på lørdag. Annars træning. Bånn gass!!!
Vad jag ska ta på mig e en gåta, men skorna e bankers:

Ha en fin torsdag!!!

-Ina


Postat av: Mia

Hei SØTIS!! Gleder meg til i kveld, og til i morgen også..skal bli godt å få litt lengre klør igjen ;) Mjaaau!

Nå skal jeg snart på trening..kardio i dag- PUH!!

Ringer sen, puss til dej!

PS! SOLA SKINNER- JAAAAAA!!! :):):):):):):):) oi, sorry- du jobber full dag..det blir SIKKERT sånn i morgen også skal du se :) jeg har bestilt!! ;)

Du skal uansett til syden snart du... DØØØ!!! :P

Datum: 2009-10-01 Tid: 10:56:16
URL: http://www.miamarie.blogg.no
Postat av: Beauty By Beata

Tack gumman =)

Wow, vilka läckra naglar!

Puss

Datum: 2009-10-01 Tid: 15:48:31
URL: http://beatas.se
Postat av: Sara

De där skorna är riktigt snygga. Från Bianco antar jag. :) Vad fint huset såg ut att var dit du ska flytta. Värsta balkongen! Kram

Datum: 2009-10-02 Tid: 11:33:07
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: