Modell på 1,58 cm

Yes thats me = )
Modell før en dag då, haha. Tog bilder till en center tidning som ska komma ut i november så jag kan inte visa bilden som ska anvændas ænnu, men den blev jætte bra i allafall ( Tur ) ; )

Idag har jg inte gjort mycke vettigt innan jobbet, bara slappat!!!


ny væska...




Nu hoppas jag på folk ikvæll så tiden flyger fram. Efter jobbet e det rætt på gymmet som gæller. Førkylningen børjar slæppa så inga undan flykter denna vecka.

-Ina 


Postat av: Sara

Vad roligt att vara modell. Det passar dig! :)

Det står rätt så stilla med lägenheten faktistk. Vi väntar på att de ska tapetsera om. Innan dess kan vi ju inte göra så mycket tyvärr. Kram

Datum: 2009-10-20 Tid: 00:26:40
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anonym

1,58 cm...hmmm inte 1,58 m?

Datum: 2009-10-20 Tid: 11:00:22
Postat av: Ina

Ja okey då, men ibland kænner jag mig som 1,58 cm.

Datum: 2009-10-20 Tid: 12:01:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: