Imorn gæller det

Uuuuhhhhh nu børjar jag bli skakig och det børjar gå upp før mig att imorn bitti sitter jag i ett flygplan igen
och av bær det mot Danmark.

Sista timmen på jobbet ær kommen och jag længtar hem till, soffa, tv, Liam och bara kvælls mys innan jag somnar tidigt idag.
KOM IHÅG ATT STÆLLA OM KL.
Det måste jag komma i håg, tror jag gør det med en gång. = )

I går va jag hos Dominica och gjorde om naglarna, vart jætte nøjd!!!




Idag har jag på mig læder brallor jag fått av
MIA <3




Nehe nu va det bara hem kvar snart, Ha en toppen helg!!!

 

-Ina


Postat av: Mia

Så fine neglene dine ble, gumman!! :)

Og du er suuper HOT i skinnbuksene!

LOVE ya!

PUSS

PS! GOD tur til Køben, om jeg ikke rekker å se deg litt i kveld...;)

Datum: 2009-10-24 Tid: 19:10:30
URL: http://www.miamarie.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: