Champanje slottet

Okey lungn hemma kvæll med vin utvecklades snabbt till full fest på "champanje slottet " efter føljt av by tur.
Huset vi var i var byggt i børjan av 1900-talet. Allt va spøklikt och stort. Stora rum, speglar, fønster mm. Kændes som jag var med i en film dær något snart skulle gå galt, haha.

Vægen in till huset





Sen va det fest....







Min søta " nagel " tjej Dominica



Jag hade på mig...

Igår va jag som en zombie hela dagen. Sov och åt pizza va vad jag klarade av. Idag e det snart dax før jobb igen. Ska ut och springa en tur nu så får vi se om jag orkar ett trænings pass ikvæll också. Go go go !!!

-Ina


Postat av: vicky

Gud va fin du är gumman! alltid så fina kläder och Håret ser skitfint ut! asså ja fattar nog inte vad som händer i ditt liv, är du singel nu eller fvaa? haha du får uppdatera mig nån gång. kram kram

Datum: 2009-10-06 Tid: 14:43:36
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Kat

Håller med ovanstående! Och jag älskar den gröna tröjan,vet du vart den är köpt? :)

Datum: 2009-10-23 Tid: 18:27:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: