Mitt nya hem


Nu har jag fått laddat upp bilderna = )
Jag vill gærna skryta på mig att jag kommit ganska mycke længre nu æn vad dessa bilder avsløjar. Går ganska fort nær man væl tar tag i det. I morgon ær jag ledig, då ska det packas ; )

Detta va min bæsta væn i helgen..



Nadja <3















Mia <3


Jag e vældigt nøjd och tror jag o Liam kommer få det supert dær!!!


-Ina


Postat av: Lisa

HAr du och din kille gått skilda vägar?

Datum: 2009-11-05 Tid: 22:11:09
Postat av: Irene Harring

Jeg tror du må ha flere skohyller.... bilde nr 9... Det så ut til å være en kanonfin leilighet. Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

klem

Datum: 2009-11-08 Tid: 08:10:21
Postat av: Tyra

åh vad härligt gumman! Hörde att du kommer hem snart? Saknar dig, fan kom hem för gott nu. Ska du ha min klänning då eller, haha...puss puss

Datum: 2009-11-08 Tid: 14:23:38
URL: http://www.tyras.se
Postat av: Jeanette

Gumman <3 så fin leilighet! Gleder meg til å komme hjem til jul å få sett hvordan du har fått det! Håper du har det kjempe bra søta! savner deg så sykt mye, ble så utrolig dumt at jeg nesten ikke fikk sett deg når jeg var hjemme!! men til jul har jeg all verdens tid! :D



Loove you babe! <3

Datum: 2009-11-08 Tid: 23:13:11
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: Till Lisa

Ja det har vi, nu ska jag prøva lyckan ensam så får vi se =)

Datum: 2009-11-09 Tid: 09:04:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: