Tandlækar tid

Idag ska jag till tandlækaren o få fixat biten som lostnade i helgen. Skønt, inte en dag før tidigt.
I går var en lååååååååång enormt tråkig dag. SHIT, dåligt væder, inget kul som hænde och det søg på jobbet och træningen var tung som aldrig førr. Tack att den dagen ær øver.

Ny dag nya tag = )

I helgen provade jag før førsta gången att prata med heliums røst, heter det så? Lixom från ballong, haha.






Fina Nadja = )



Nu hoppas jag det blir en bra dag idag och att jag blir nøjd med tanden.




-Ina

Postat av: Sara

Lycka till idag då!

Kul att prata med helium, det var länge sen jag gjorde det. :) Kram

Datum: 2009-05-19 Tid: 10:38:24
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Nadja

hahahm det jeg filma av deg og mia med heliumsstemmer var seriøst VITTIG! Det må dere få sett! Holdt på å le meg ihjel...Anyways, min status: SYK enda. Men i dag må jeg på jobb, så jeg får bare bli frisk til i kveld. Har ikke tenkt å trene i dag, men imorra er det trening - koste hva det koste vil! :-) Sees imorra til singstar ja! :-)

Datum: 2009-05-19 Tid: 10:59:15
Postat av: Ina till Nadja

Gumman du kan inte vara sjuk mera, du fick en dag på dig thats it =)

Tagga till nu hjærtat, haha.

Men det e bra du må vila från træningen annars blir det bara ænnu værre + att du må klæ dig gott nu jenta mi =) Pusskram

Datum: 2009-05-19 Tid: 11:15:48
Postat av: Tina

Så fine bilder! Det er gøy med helium,haha. Skal jeg fortelle deg en ting, de selger ballongene for 100 kr men vet du hva de koster for å kjøpe de inn for dem? 13 kr!!!! De tjener altså 87 kr stk for hver ballong de selger!!! Skal vi selge ballonger til 17 mai neste år eller? haha =) ser deg snart! klem :)

Datum: 2009-05-19 Tid: 11:44:29
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Nadja

Ja, fra og med imorra er jeg frisk uansett, hehe!! Da blir det LITT vin og singstar! OG trening seff!

Tina: vi kjøpte heliumballongen for 20 KR vi...:-p Du har blitt LURT! ;-)

Datum: 2009-05-19 Tid: 12:10:09
Postat av: Tina

Jeg kjøpte ikke ;P hihi

Datum: 2009-05-19 Tid: 15:03:48
Postat av: Nadja

hehe, DET var da enda bra!! :-)

Datum: 2009-05-19 Tid: 17:20:56
Postat av: Anonym

intressent blogg:)

kolla in den hemska händelsen på våran blogg:(



http://ronyajulia.blogg.se

Datum: 2009-05-19 Tid: 17:46:27
URL: http://ronyajulia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: