Resultat

Æntligen børjar det hænda grejjer, resultat av mitt evigt trænande och slitande stunder då jag har lust att stoppa huvudet ned i en chips påse eller i en bland godis påse.
Det e bara att fortsætta keep up the god work. Jag har aldrig varit så upphængd på vikten før jag væger ungefær det samma hela tiden, jag har mætt mig istællet under hela tiden, igentligen børjade jag redan før två år sedan och nådde då mått jag trivdes med. Och nu har jag kommit dit igen och længre ændå.
Har nu mått jag aldrig under mitt trænings liv haft = ) Jag e suuuper nøjd.
Men allt kan alltid bli bættre så jag kør på. Nu avslutas kvællen med varvet.



Har ændrat mig om lørdagens klædsel igen, tror jag, men vet inte vad jag vill ha, fan.








Vad ska jag vælja...hmm. Vad tycker ni?

Natta.

-Ina

Postat av: Nadja

Å det er så fint når man ser resultater av treningen! Du har vært så iherdig og dedicated, så skulle bare mangle! Det er bra! Jeg lar meg inspirere av dere sporty ladies ;-)! Kjolene var nydelige alle sammen. Vansklig å velge en "vinner", men jeg holder en knapp på den hvite med de smashing nye skoene til! :-)

Datum: 2009-05-15 Tid: 00:22:09
Postat av: Sara

Ja alla är ju jättefina. Fast den översta gillar jag nog mest. :)

Vad kul att det går så bra med träningen. Tur att du inte la av då, för det är ju så skönt när resultatet syns! Kram

Datum: 2009-05-15 Tid: 10:08:57
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Jennyh

Den översta! =)

Datum: 2009-05-15 Tid: 10:19:32
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hubahuba!!

var kommer de översta klänningarna ifrån? vad är det som händer på lördag? Tror jag tycker den översta men det vita är en skitfin sommarklänning.

Nä, det blir nog ingen visning av bikinin på =)

Datum: 2009-05-15 Tid: 10:48:13
Postat av: Ulrika

...sa jag =)

Datum: 2009-05-15 Tid: 10:48:29
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag säger klänningen längst ned, den var allra sötast =)

Datum: 2009-05-15 Tid: 11:44:18
Postat av: Jennie

Den korallfärgade rakt av, jag fick sjukt många fina kommentarer ute när jag hade den på mig :)

Datum: 2009-05-15 Tid: 16:20:58
URL: http://annajennie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: