Onsdag mitt i veckan

Jaha då hade man nått mitt punkten på ænnu en vecka, tiden går sjukt fort, knapt man hinner med = )

Jag har en ny SVERIGE helg bokad, YES!!! Reser hem direkt efter jobbet torsdagen den 28/5 kl 16:00 drar till sandefjord før att dær HINNA med båten kl 19:30, det blir på håret kan jag lova. Men men det gillar ju jag, haha. Kør sedan till norrpan i ilfart på tomma svenska natt vægarna. Ær hemma i stan natten till fredag kl 03:00 ca.
Stannar hemma till måndagen den 1/6 då blir det att rulla hem eller hem o hem men tillbaka till Norge och Arendal.
Jag lææææængtar!!!!






Fina hem stad = )

Nu till nått helt annat. I helgen skulle det ju festas på lørdag och jag skulle fixa håret førsta gången med platt tång fast locka det då. Stog dær i sov rummet med inte en tråd på kroppen och fønstret lite lætt øppet och gardinerna førdragna. Nær sambon helt pløtsligt får før sig att lite smidigt glida ut genom veranda dørren, ÅH NEJ litet korsdrag eller, haha. Gardinerna søgs ut och med føljde mina favorit ljusstakar och jag i skræck før att visa mig naken før grannarna som stog på utsidan precis vid fønstret børjar flaxa runt, tappar plattången som fastnar på mitt finger som blir helt brænnskadat, gardinen blåser upp lite och de på utsidan får se en naken, skrikande freeeeek show haha. Jag far in på badrummet fæller några førtjænta tårar øver ett brænnskadat finger och førlorade ljusstakar = (
Men jag skrattar åt det nu, som det måste sætt ut.

R.I.P


Håret vart tillslut bra mot alla odds


-Ina



Postat av: kennetj

hahaha de där skulle jag vilje sett =)

Datum: 2009-05-13 Tid: 13:18:59
URL: http://kennethhornqvist.wordpress.com
Postat av: Sara

Nej men stackare. Haha! Åh de fina ljusstakarna också. :(

Vad ska du göra i norköping då? Festa? :) Kram

Datum: 2009-05-13 Tid: 13:26:03
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: sara

Åh tack söta du =) Blir så glad av allt pepp =) Jo hon var förjävlig. Jag jobbar sj inom vården men sådär ska man inte bete sig. Funderar på att anmäla henne..inte för att jag e en bitterfitta men ändå..hon måste ju lära sig!!Vart ligger Arendal i Norge btw? :)

Datum: 2009-05-13 Tid: 13:35:18
URL: http://sarase.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: