Nu kommer jag ihåg

VARFØR JAG ÆLSKAR ARENDAL = )

Underbara dagar med vænner och sol. Sørlandets hjærta Arendal lyser på dessa års tider. Och jag STOR trivs.
Det ær som att bo mitt i skærgården vart man æn vænder huvudet ær dær vatten, båtar och skøna utsikter!!!
Tror bara man måste uppleva det før att førstå.


På dagen idag hemma hos Nadja, detta ær hennes trædgård, precis vid havet.

Frukost i solen

Nya utsikts stællet, DIGG



En is kaffe mocca precis i hamnen kanske?












Imorgon ska det regna, så fuck it. Men har verkligen tagit vara på de fina dagarna.

-Ina


Postat av: Nadja

Baby, dette er VÅR sommer!!!!

Datum: 2009-05-26 Tid: 04:17:21
Postat av: Sara

Åh så härligt! Jag vill också bo vid havet. :) Kram

Datum: 2009-05-26 Tid: 16:36:49
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: vicky

A shit va fint det ser ut snygging! Och va fin du är! Man ser verkligen skillnad på din kropp alltså, ännu finare än förut=O. puss på dig och skönt att du trivs bättre nu när solen tittar fram=)

Datum: 2009-05-26 Tid: 18:24:03
URL: http://meavita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: