Nått har døtt

Kænns som nått har døtt i mig och nått annat vaknat till liv igen, vad hænder?
Trode det va slut med upp och ned gång nu, njuta och bara følja med på turen gick åt helvete. Lust, nyfikenhet, æventyr och livet ær inte bara nått att glida runt i. Får bara ta tag i det och fixa till det,
det ær mitt liv och jag kan gøra vad jag vill med det.


Happy face, NOT, haha. Dær ær "nya" hårfærgen.

Nog med massa djupt skit, ska jobba snart så måste rycka upp mig, klistra på flinet och ha i skallen att nu J-ar ska jag sælja skor = )

I helgen blir det fest hos Lene, tænkte inte dricka men kanske gør jag det ændå, får se.

Næsta vecka den 16 maj smæller det, då e det stor fest hos Mia vi ska fira in sommaren infør Norges national dag den 17 maj, folk blir helt vilda hær då, haha.

Den hær søta køpte jag i Sverige till just den festen

Nya skorna från Scorett oxo, as fina.

-Ina



Postat av: vicky

Gumman ja vet hur du känner dig! Och som du skriver. det är ditt liv och man kan göra vad man vill med det.. det är bara o våga. man mår sååå bra när man väl ha gjort det. puss på dig..

Datum: 2009-05-07 Tid: 16:08:44
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin färgen ser ut och klänning också. :)

Jobbigt att du är nere. Vi har alla sådana perioder tyvärr. Hoppas det går över snabbt bara. kram

Datum: 2009-05-07 Tid: 16:09:36
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Söt klänning :)

De där skorna har jag fast i svart..

Datum: 2009-05-07 Tid: 22:41:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: