Vår is in the air

Hærligt, solen skiner och det e hela 10 grader ute. Æntligen. Skyndade mig på att bli klar på jobbet så jag också kan få njuta lite = ) tar træningen lite senare nær solen ær borta.

Jag e så klar før vår, bring it.....



Igår

Idag
 
Två svenskar i Norge, njuter av det fina vædret




Vårigaste bilden från Butiken = )


Hoppas ni har fint væder dær ni befinner er och att ni kænner vår kænslor.

-Ina

Postat av: Sara

Härligt!

Åh de där skorna är underbara! hur mycket kostar de i norge? Så jag vet ungefär.. :) De måste bara köpas! Kram

Datum: 2009-03-18 Tid: 19:43:14
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anki

Når man lever med svensk inkomst så er det veldig dyrt å kjöpe i Norge enn å kjöpe her i Sverige. Eg er selv fra Norge og bor i Sverige :)

Kommer fra Voss, vet du hvor det er? Hvor lenge har du bodd i Arendal? Eg bor her i Örebro i 6 år.. Savner norsk mat eg.. Ler..

Datum: 2009-03-19 Tid: 00:16:37
URL: http://djemanki.blogg.se/
Postat av: Erica

Tja Tjejen! Fan va snygg du é! e heller inte flata Läste bland tidigare kommentare att du har gjort en plastikoperation så kallat "bättrat på"...... de ser verkligen ut att va ett bra jobb & de passar dig! Törs man lite oförskämt fråga vad för kupa du valde??? É de silikon eller koksalt? Och vad du har för mått, såsom typ längd & vikt? Ska själv göra en operation men är orolig för att d ska se oproportionerligt ut. Själv é jag 165 lång & väger 59kg, tänkte mig en stor Ckupa men d kanske e fel! Skulle va supertacksam om du ville råda och tipsa mig! Men förstår självklart oxå om du inte vill svara. Förlåt om ja ´e oförskämd. Ha en bra dag & fortsätt va sådär fin som du är!



Kramkram Erica

Datum: 2009-03-19 Tid: 02:09:49
Postat av: Anonym

Men gumman =( tankte att vi skriver har istallet o sa far du ju lasa varje dag pa Tyras blogg =) saknar med prata med dig, men nu ar det bara 5 dagar kvar... ringer sa fort jag ar hemma igen... nu ska vi aka bat till en o, har ar det stralande sol o 35 grader... Hoppas du mar bra snuttan... LOVE YOU...PUSS

Datum: 2009-03-19 Tid: 03:23:14
Postat av: Tina

Så flott du er vennen =)) ser deg senere!

Trening ikveld, det blir bra! =D

Datum: 2009-03-19 Tid: 10:40:35
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Ina till Erica

Hej dær och tack sååå mycket, nu blev jag glad =)

Jag førstår att du e orolig och undrar och det e helt okey, gør mig inget att svara på dina frågor. Vi e ganska lika du o jag. Jag ær 1,58 cm och væger 57 kg. Och jag hade en B-cup innan operationen och la in 300 och har nu full C-cup, så om jag hade varit du hade jag gjort de till en liten eller normal D-cup. Ta det som Kirugen rekomenderar, han vet, tro mig. Och først tycker du de ær enorma men svullnaden lægger sig och man vænjer sig VÆLDIGT fort. Kan førstå folk som blir besatta och trycker in mer før man blir lætt blind før det. =) Men jag e nøjd som det ær!!!! Inplantaten ær koksalt och jag e jætte nøjd med det, kænns precis som vanliga brøst, lixom, hehe. Hoppas du fått de svaren du ville ha. Lycka till och jag lovar du kommer inte ångra dig. Kram Kram Ina

Datum: 2009-03-19 Tid: 11:19:09
Postat av: Anki

Hej hej..



Jo eg traff en svensk mann for 6 år siden og flyttet til Örebro og giftet oss, men nå er vi skilt og eg blir her igjen fordi eg har jo venner her som eg trivs godt med! Hvorfor flytte du til Arendal da?

Voss ligger när Bergen. Du vet sikkert hvor Bergen ligger :) Eg har värt i Arendal, veldig fin plass når det er sommer!! :)

Klemklem

Datum: 2009-03-19 Tid: 12:48:04
URL: http://djemanki.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Het du är då bruttan!!!



Snyggt i butiken.

Ha en bra dag i solen, puss o kram

Datum: 2009-03-19 Tid: 13:31:37
URL: http://beatas.se
Postat av: Sara

Ja jag vet de är jättesmå i storlekarna. Jag fick ta ett par 29or. Men va fasen man ska inte kolla på stl ju. :) Kram

Datum: 2009-03-19 Tid: 21:44:58
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: