Tillbaka på jobbet

Hej hej hallå =)
Tillbaka i Norge och Arendal. Resan till Sverige gick vældigt smært fritt både fram och tillbaka. Missade inga båtar, tog inte så många timmar och kænner mig ganska så pigg o glad idag. Så klart ær det alltid lite jobbigt de førsta dagarna nær jag kommit hem, længtar tillbaka till norrpan, alla vænner och familjen.
Men jag ser dom snart igen  = )

Nu e jag total "renoverad" Fixat naglaran, vart SKIT bra, Tack ; )
Bæsta Vicky har færgat och klippt mitt hår och Carro kirrade brynen. Kænner mig på topp. Och nu glider jag æven in i de tuffaste 8 veckorna i mitt liv. Sten hård træning och sundt kost håll NO alkohol, hoppas jag grejar det.

Alex och Cilas fest vart jætte lyckad tycker jag, vi hade skit kul och bara massa tjejer.


Jag, Vicky och Alex


Mer bilder kommer i kvæll.

Seder en hat hælsning till Alex och Tyra som just i detta nu glider runt på nån sttrand i Thailand. Døøøø!!! ; )
-Ina

Postat av: Jeanette Kristiansen

jeg har det bra jeg vet du søta mi! :) ja, jeg vet godt hvordan det kjennes!! er no dritt. :/

men så er det veldig fint hvergang man kommer tilbake da:) så jeg trøster meg med det:)

hvordan har du det ellers da gumman?

pusspuss

Datum: 2009-03-10 Tid: 11:48:15
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: Jeanette Kristiansen

jeg har det bra jeg vet du søta mi! :) ja, jeg vet godt hvordan det kjennes!! er no dritt. :/

men så er det veldig fint hvergang man kommer tilbake da:) så jeg trøster meg med det:)

hvordan har du det ellers da gumman?

pusspuss

Datum: 2009-03-10 Tid: 11:49:21
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: Nadja

Welcome back :-) Fint at turen gikk så bra da :-)! Jeg tror disse 8 no-alcohol ukene dine går kjempefint, I have faith in you :-)! Sees snart;-) klem

Datum: 2009-03-10 Tid: 13:15:42
Postat av: tyra o alec

Vi alskar dej me!!!!!!

Datum: 2009-03-10 Tid: 15:06:42
Postat av: Sara

Ja jag förstår det. :)

Jag var på fest i linköping med tjejerna i min klass. Det var jätteskoj det med. Hhur tog du dig hem om du lämnade bilden förresten? Kram

Datum: 2009-03-10 Tid: 22:48:46
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: svansen

Det är ju nästan så man ogillar dem för de, haha=)

Kram!

Datum: 2009-03-10 Tid: 23:26:39
URL: http://svansens.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: