Sommrigt værre

På lunchen idag sprang jag in på Gina en tur och HALLÅ sommaren vart e den?! Tror faktiskt att jag aldrig længtat så himla mycket till sommaren som jag gør i år. Jag har alltid længtat men i år e det sjukt. Ska påminna mig sjælv nær vi væl ær mitt i sommaren att NJUTA av den før det e længe till næsta gång.
Så till alla er i varmare lænder nu passa på. Sand mellan tårna, solstek och hav. Kør på!!!


Jag o min "nya" kropp gillar det mesta på denna bild.

Men i nuet håller jag mig till detta


Snart får jag gå hem = )

-Ina

Postat av: Alexandra

I sommar kommer jag till dig gumman =) Puss

Datum: 2009-03-15 Tid: 09:09:06
Postat av: svansen

I love Prickigt=)

Datum: 2009-03-17 Tid: 11:51:01
URL: http://svansens.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: