Søndag utan B-fylla

Skønt att slippa vara bakfull, det borde jag prøva fler gånger = )
Igår efter jobbet var jag hos Bente en tur och sen hængde jag hos Mia. Vi såg en film som var rørig men bra åt massa sunt "godis" och snackade massa træning. Mia har gått infør træningen ordentligt och det ger resultat,
hon e super fin och jag e stolt = )

Idag e det Liams dag, promenad och lek væntar korven.
Senare ska vi på Cirkus eller Bio, vi har inte bestæmmt oss æn.




Ny frans væska från Cubus


Inrednings butiken Fryd som har legat brevid Bianco under min tid dær har TYVÆR gått i konkurs, jag har køpt massa fint dærifrån hem. Jag passade såklart på att gøra några fynd på 50% rean.


Vinglas dekoration





Nu mot gymmet.....


-Ina

Postat av: jejj

heisann du har ei kjempe fin blogg men det er ett par spm jeg lurte på..hvor høy er du?hva veier du?jobber/studerer?har du kjæreste?håper du kan svare;D

Datum: 2009-03-15 Tid: 15:08:40
Postat av: Ina till jejj

Okey det va ju lite konstiga frågor då. varfør vill du veta det dær?



Jag ær 1,59 cm væger 57kg ( nu ) jobbar som butikschef. Har sambo.



Så nu vet du allt vem du nu ær =)

Datum: 2009-03-15 Tid: 15:38:55
Postat av: Tina

ja,uff, hun har sovet sammen med meg i hele natt, nå ligger hun på sofaen å koser seg =)

ja, tenkte vi ville det =D det blir koselig! nå skal vi en tur til nesverk (tv.strand) der helge skal se hvor han skal kjøre med båten i sommer=) jippi..øhh,haha

ringer deg senere, snuppa=) klem<3

Datum: 2009-03-15 Tid: 17:20:25
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Sara

Vilka fina saker du fynda.

visst är det skönt att inte vara bakis. Jag drack ett glas vin igår, det var lagom. :)

alkoholen drar ju ner på effekten från träningen känns det som så man vill ju inte dricka för mycket.. Kram

Datum: 2009-03-15 Tid: 19:56:55
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: