Vad hænde med mig?

Hallå, jag lever, jag e kvar fortfarande Ina på andra sidan = )
Hær e det sommar, men det blåser jævligt, men så længe det e sol så e jag nøjd!!!

Jobbar och står i. Hade en lång helg i helgen som var, va ledig fredag, Lørd och Søndag.
Jag o M va i en stad en bit från Arendal bodde på hotell och va på spabad. Skønt!

I helgen som kommer blir det full fræs, ska på en fest på en Ø i Kr.sand. Rækor, vin och alkohol. Blir førsta gången jag træffar vissa av folket som ska vara dær. Men jag ælskar att træffa nya mænniskor så det gør mig ingenting = )
Mia och Marie ska också med så det blir as kul.
Jag gleder mig.....vet inte vad jag ska ha på mig dock, alltid ett dilemma, haha.



Ses snart, lovar!!!

-Ina


Postat av: Sara

Trevligt det låter! Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig. Vill ju ha nåt somrigt. :) Kram

Datum: 2009-06-15 Tid: 20:19:33
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Skönt att höra ifrån dig gumman =)

Puss

Datum: 2009-06-15 Tid: 22:07:07
URL: http://beatas.se
Postat av: Cila

Tja Bitch. Har ringt dig ett par gånger. Vart har du tagit vägen?? Åker till Thailand på Söndag, du kan väl höra av dig i helgen. Love you puss

Datum: 2009-06-16 Tid: 13:40:43
Postat av: Tina

ja, hva skjer med bloggingen din?! haha

Kos deg med fridagene dine =D

Datum: 2009-06-19 Tid: 10:45:00
Postat av: Beauty By Beata

GLAD MIDSOMMAR VÄNNEN! Kram

Datum: 2009-06-19 Tid: 13:03:17
URL: http://beatas.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: