Norsk

Nu ær jag på norsk mark igen. Kom hem skapligt igår, vi var hær redan kl halv fyra på eftermiddagen, SKØNT!!!!
Sverige helgen var helt fantastisk. Træffade familjen och umgicks med vænner i st annas skærgård = ) Fint væder, god dricka o mat o hærliga mænniskor, Tack alla!!!

Nu e jag tillbaka på Bianco och redo før en ny SOMMAR månad, åh fatta att NU ær sommaren hææææær.

Bilder från helgen kommer i kvæll.

-Ina


Postat av: Seppi:D

velkommen tebage :P ringes etterpå <3

Datum: 2009-06-02 Tid: 10:48:22
Postat av: Sara

Såg du att du vann min tävling? Maila din adress iaf, så ska du få armbandet. :) Kram

Datum: 2009-06-02 Tid: 11:19:03
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Cila

Vi var på södra finnö =) Puss

Datum: 2009-06-02 Tid: 12:38:17
Postat av: Nadja

G r e a t to have you back! Ps. jeg klipper plenen IGJEN så alt er klart for neste hagedag!! :-) ...venter bare på varmere tempraturer...

Datum: 2009-06-02 Tid: 14:42:21
Postat av: Sara

Ja visst vettu. :)

Nej jag menade att du skulle maila mig din hemadress. Så skickar jag den till hon som gjort armbandet. Du kan skicka till min mail som står på bloggen, [email protected]. Kramar

Datum: 2009-06-02 Tid: 15:00:41
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Sofie

vart tog mitt samtal vägen??!! =) kan du inte höra av dig nästa gång du är i stan så jag vi väl iaf FÖRSÖKA hinna med en snabbis =) Allt bra annars? Puss

Datum: 2009-06-02 Tid: 23:55:17
URL: http://softe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: