Amen oj

Nu har det vist gått en stund sen sist igen = ) Men det e verkligen sommar hær  i syd Norge och det e heeelt fantastiskt.
Jag har haft en jætte bra "midsommar" helg, det ær ju inte midsommar hær men ændå en bra helg har det vart.
Fredag eftermiddag åkte jag o Mia tillsammans med massa andra från Arendal till Kr.sand dær vi blev hæmtade i båt och ut kørda till en ø dær va det sedan fest natten lång. Vi åt rækor, drack vin och minglade och før att inte glømma sov i en stuga ( gammal sjukhusstuga ) såg før mig den skrækfilmen spelas upp dær,,,huuuuu. = )

Nu kan jag inte ladda upp bilder? Shit så irriterande.

Nu vet ni iallafall att jag lever = )



-Ina






Postat av: Cilla

Hej Baby.

Sitter pa hotellet och kollar din blogg lite =) Det ar sa sjukt varmt har. klockan ar 22.00 och 28 grader.. Skulle vilja vara naken hela tiden, men de gar ikke.. Hoppas du mar bra? Puss

Datum: 2009-06-24 Tid: 17:02:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: