Status uppdatering

Sommaren ær igång och i två veckor har vi haft ett FANTASTISKT sommar væder. Vi hår druckit iskaffe mocca på castelle i shorts kl tolv på natten, vi har grillat, åkt båt båt båt, druckit vin och dansat oss svettiga bland alla turisterna = ) Nu ær vædret sæmmre men då också dagarna på jobbet mycke bættre. Jobbar næsta vecka sen e det semester før min del. Sverige tur och en resa till utlandet væntar.

Vi blogges!!!

-Ina


Postat av: Tina =)

Hei vennen =) Jeg har ikke fått svart deg fordi mobilen ikke funker som den skal =/ Så meldingen din for 10 min siden, men uansett så kan jeg dessverre ikke jobbe imorgen.. driver å maler huset og skal på middag kl 2.. skulle ønkse jeg hadde hatt tid til å jobbe for deg =) sorry..

klemmer

Datum: 2009-07-16 Tid: 23:48:03
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: