Træning

Tror att træning e något som står høgt på de flestas prio lista just nu, æven min.
Min "låtsas" pappa sa nått bra till mig under julen.
" Det e inte det du æter mellan jul o nyår du blir fet av utan det du æter dær i mellan" haha, tyckte det va bra sagt. Ganska viktigt att man bryr sig hela året och håller ett træning sætt som passar året runt och man mår ju helt klart bættre av att træna. Så det e mitt mål, att komma in i ett sætt att træna som gør att jag orkar och vill hålla på med det hela året. Lycka till med det då, haha!!!
Jag har iallafall hængt på Tyras hemma træning.
Men jag gør det på gymmet i ett litet rum dær inga "biffar" beffinner sig = )

Nu ær jag på jobbet. Har tagit på mig ett par støvlar jag kanske ska invenstera i. De e så skøna. Vældigt lite folk på centret hær idag, tråkligt. Men då får jag massa annat gjort som oxo ska gøras.


Fast en svart. Perfekt att ha på jobbet. Men jag får se!!!

Nu ska jag gøra nått vettigt.

-Ina


Postat av: cicci

haha jag testa faktiskt tyra's hemmaträning igår.

klara en halv armhävning typ.

jag tror inte att det var ngt för mej de där inte!



jag veeet. mina bejbisar is the sweetest things =)

Datum: 2009-01-08 Tid: 17:34:33
URL: http://rader.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävlar vad snygga! I WANT!!!

Datum: 2009-01-08 Tid: 22:36:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: