Poker

.....Inte riktigt min grej. M dær emot tycker det e kul. Så ikvæll ær han med några kompisar och spelar. Han spelar bara på skoj och det e inga stora pengar de spelar om.
Før mig innebær detta en ensam hemma kvæll med tv och data = ) Ganska skønt att bara vara med sig sjælv ibland tycker jag. Lite tråkigt att laga en middag bara till sig sjælv så efter jobbet åkte jag till mat butiken och køpte med mig en grillad kyckling och massa sallad. Så satt jag hær i min ensamhet o njøt. Nu ska jag hitta nått intressant på tv att titta på, måste ju vara nått lockande på någon av de 50 kanalerna. Jag fattar inte varfør man ska ha så många kanaler, jag får besluts ångest och det hela slutar med att jag inte ser nått utan bara blædrar runt bland alla programmen.

I morgon hoppas jag att jag ær i form igen. Ska jobba och sen træna.  I dag hoppade jag øver træningen har absolut ingen energi till det. Knappt jag klarade av att stå de sista timmarna på jobbet.

Nu ær næsta inkøps møte in bokat = ) Vi åker från Arendal lørdagen den 7 feb. upp till Oslo sover øver en natt och ær på møte hela søndagen. Det ska bli så kul o se vad vi får att vælja bland nu. Længtar!!!

Min goda middag


Godnatt....


-Ina

Postat av: Jeanette :-*

heei gumman! savner deg veldig nå!

var igrunn godt å komme opp hit igjen, men savnet til alle dere hjemme ødelegger endel :p

men en god nyhet er at det ser ut til at jeg snart er hjemme igjen! :O HVA?? tenker du sikkert nå.

men jeg fant idag ut at jeg har ferie igjen i uke 8! ;)

snakker med mamma idag og hun vilel ha meg hjem da, så da får jeg bare bøye meg i støvet :D hehe.



storkram og puss!! <3

Datum: 2009-01-15 Tid: 23:30:32
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: sesi

poker är juh sjuuukt kul. om man vinner dårå =)

& spelar mot grabbar.

och nu blev jag hungrig & vill ha ljust hår. faan.

Datum: 2009-01-16 Tid: 00:59:29
URL: http://rader.blogg.se/
Postat av: HANNAZ

Ja det är lite sjukt..

Jag jobbar på Scorett. Vart jobbar du?

Datum: 2009-01-16 Tid: 07:29:13
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Gud vilken fin bild på dig gumman!



Puss puss

Datum: 2009-01-16 Tid: 10:37:40
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: