Nytt nytt nytt

Nu smider vi planer om att gøra om HELA vardags rummet. Nya tapeter, gardiner, matta, soffa, bord, Tv-bænk och tv = ) Men før tillfællet ær vi bara i planerings stadiet.



Tyckte det hær var fint till tv-bænken.....men ær mer sugen på bordet under

 Kan man ha det till? fast det inte ær exakt samma færg?

Tvn blir vit iallafall = )


Vad tycker ni?

Jag tycker det e skit kul, men svårt. Har lust att ha massa olika stilar.

Har fått klar tæcken av M att æven gøra om i gæst rummet. Eller gøra om o om men sætta upp massa sko hyllor ; ) Så att jag kan utøka min samling. Så det blir mitt nærmsta projekt.


Tænkte hænga upp en hel del av de hær på den v. væggen. Tror det blir bra!!!


Blir nog inget denna månad, har massa extra rækningar = ( Det suger. Bil skatt, Laga felen på Ralle, M ska laga en tand, Liams førsækring ( operationen ) O så ska ju jag till stockholm.
Hatar rækningar.

-Ina



Postat av: Tyra

hej gumman vad kul det ska bli på festen, längtar! Ska bli så himla kul att du kommer!!! vad roligt att göra om, jag hatar fan också räkningar!! bläää....gumman kan du inte flytta hem snart då? hehe puss

Datum: 2009-01-16 Tid: 13:01:14
URL: http://www.tyras.se
Postat av: Nadja

wow, kule møbler!! ;-) tehe, har du plass til sofaen da? den ser litt stor ut. Er det fra IKEA?Det blir sikkert jatte kul når dere har fått alt på plass :-)! Loving it <3

Datum: 2009-01-17 Tid: 01:50:14
Postat av: Hanna

Vi ska också göra om hela vardagsrummet, det värsta är att det ryker så mycket pengar...bläää!

Datum: 2009-01-19 Tid: 09:46:08
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: