Liam ær hær

Æntligen så har jag min babe hær = ) kænns lite konstigt att vara med hund igen. Men det e himla skønt att han ær tillbaka. Många små promenader och medecin morgon o kvæll. Hoppas att han snart kan bli frisk!!!

Sitter i soffan, har precis sætt klart en helt værdeløs film. I bland fastnar jag i en film som jag igentligen inte tycker ær ett dugg bra, men jag måste lixom se klart den ændå ?! 

Kanske skulle ta o plocka ordning bland mina saker som ligger spridda øver hela lgh. ORKA!!!
Jag e sjuk o kænner mig helt sliten. Trodde jag skulle klara mig från den hær førkylningen som alla haft, men nej då.
Och nu har jag feber oxo. SHIT. Ganska missnøjd med livssituationen nu. Och ingen træning blir det medans jag e sjuk, och då tappar jag mycket som jag byggt upp. Bara att børja på ruta ett nær jag e i form igen, ush. Nej færdig klagat før idag. dax att ta tag i det o snart væntas sængen.




Ny søt, kom in idag i svart o ljus brun


Godnatt.

-Ina

Postat av: Sara

Fy vad irriterande med kameran och väskan. Och att vara sjuk för den delen också. Men jag tror nog inte att du måste börja från ruta ett igen, så fort tappar du nog inte.. :) Kram

Datum: 2009-01-28 Tid: 09:40:21
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och nu har du fem hela veckor med Korven, Underbart! Puss

Datum: 2009-01-28 Tid: 21:53:15
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: