Romantiskt

Vad har hænt med mig? Jag har fått helt dilla på romantisk stil till hemmet, hmm det trodde jag aldrig. Men man blir såklart påverkad av allt man ser. Och det hjælper ju inte ekonomin att vi har inrednings butiken Fryd precis brevid Bianco, haha. Så nu ær det bara att børja pynta om och blanda in lite sommriga færger.
Enligt mig ær det snart sommar så varfør inte. = )
Børjade så smått igår då jag køpte helt nya saker att pryda køksbordet med, vart jætte bra. Duken jag køpte blev dock før liten så den ska bytas, bilder kommer senare.
Idag blir det att invenstera i nya prylar till "baren" mot køket, blir vitt, grønt, ljus och rosa. Fint!!!



-Ina


Postat av: sepide

koselig at du ville ta romantisk stil da=) må jo gjør noe koselig i det her deprimerende vær og by som vi lever i :S



kan du sende nr til ray?

Datum: 2009-02-03 Tid: 10:25:50
Postat av: Sara

Jag gillar också romantiska saker. Men har inte riktigt fått inspirationen än. Så lägg bilder.. :) Kram

Datum: 2009-02-03 Tid: 15:18:52
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Ida

mysigt, jag e en liten romantiker :)

fan va kul om alec & cila tar upp mig på vägen nästa gång dom ska till dig :) vore super skoj.. puss

Datum: 2009-02-03 Tid: 23:35:35
URL: http://bubbilishi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: