Helig Søndag

Inte længre. Inte nær man e chef...haha. Står i butiken och fixar lite. Jobbar sent imorgon och jag kan inte slappna av hemma på soffan om jag vet att det e ting som jag måste få gjort. Så istællet før att komma tidigare imorgon så kan jag i lugn o ro gøra det jag ska. Mia ær på sidan inne på BigBite o fixar det sista innan hon læmnar butiken  bakom sig = )

Sen ska jag faktisk åka till værldens bæsta pizza stælle, sjøloftet o køpa hem en stor god pizza, mmm. I morgon børjar allvaret igen. Ær så pass frisk att nu ær det bara att hugga tag i træningen igen. Men tror att jag behøvde sjuk vecksan ledigt från allt va træning o sund mat heter. Jag trænade som ett svin innan jag drog till Sverige och jag tror hela min kropp sa nej till allt o då blev jag sjuk. Så nu kør jag på lite lugnare.



Igår var vi på 30-års fest, jag drack inte mycket och nær alla skulle på efterfest så gick jag ensam hem till Liam och sængen o bæddade ner mig.
De nya skorna bar omkring på mig igår.
 Aj min føtter, haha!!!

-Ina

Postat av: Beauty By Beata

Precis =) Söt du är!

Och vilka heta skor. De passar din snygga bränna.



Hoppas allt är bra gumman, puss.

Datum: 2009-02-01 Tid: 19:06:29
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Chef Ina har jävligt heta skor på tassarna!

Puss!

Datum: 2009-02-01 Tid: 22:10:26
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hallå hallå, intresserad av ny bloggdesign? Då har jag kanske något för dig. Annars kan du ignorera detta meddelande. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Datum: 2009-02-01 Tid: 22:14:12
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Jenny

Wow, vilka skor! =D

Snygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

Datum: 2009-02-01 Tid: 22:15:29
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Milla ex sambon!

Bara så du vet så tycker jag att du e lika ful som alltid och skorna du har på dig är ju inte ett dugg läckra! Färgen passar dig inte alls och jag e inte avundsjuk på dina snygga ben! =P Puss!

Datum: 2009-02-02 Tid: 10:26:38
Postat av: Till Milla

hahaha du e skøn, først trodde jag nån va helt arg nær jag børjade læsa =) Tack gumman Puss

Datum: 2009-02-02 Tid: 12:30:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: