Blogg torka?

hmmm kænns som att jag inte har mycke vettigt att dela med mig av just nu.
Har jag væl kanske aldrig haft men just nu kænns det helt døtt.
Tråkigt det, jag har fått fler besøkare, men mindre komentarer, det e lite konstigt tycker jag?!
Skriv gærna något och læmna blogg adress så jag kan hitta ny bloggar att surfa runt på och kanske skaffa mig lite inspiration till allt møjligt = )

Men blogg torka eller inte jag fortsætter ændå. Gillar som faan att læsa vad alla dær ute gør och hur ni mår och vad ni har på er ; ) Sen så e det ett vældigt bra sætt att følja min kæra vænner hemma i Norrk.
i deras vardag nu nær jag inte bor dær = (

I butiken ær det still i dag och då får jag massa tid øver att stæda o plocka bland skorna och køpa mig skor = )

Ny invenstering


Længtar till i sommar nær min pærlor ska hælsa på igen = )






-Ina


Postat av: sepide

halla=) skjer? kommer meg ikke til byen...ingen bil =( orker ikke å ta buss heller..men ringer deg etterpå så tar vi røyk=)

Datum: 2009-02-12 Tid: 17:54:33
URL: http://sepide.blogg.no
Postat av: Svansen

Jag har också bloggtorka, men jävligt snygga skor har du inhandlat=) Puss

Datum: 2009-02-12 Tid: 19:45:41
URL: http://svansens.se
Postat av: Anonym

Längtar med tills sommaren, men mest längtar jag efter dig såklart =) Min bästa vän, kom hem... kom hem... Behöver dig nu mer än någonsin.... Puss

Datum: 2009-02-13 Tid: 09:11:07
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: