YES!!!!!!!!!

På centret som jag jobbar har det under våren och høsten smygit runt Mystery Shoppers i butikerna. Det har varit 8 olika mænniskor inne två ggr var och sett till att alla som jobbar i butiken har "observerats" 
i Våras kom vi på en skræmmande placering som vi INTE var nøjda med. Vi har haft full fokus och tagit oss ganska många placeringar upp och slutade på en 3:e placering nu på høten med bra økning på alla punkter = ) 

Så igår på center ledar møtet vart det pris utdelning och diplom på oss. Tyværr droppade jag ju detta møte ( ænda gången ) før att jag va tvungen att stæda o fixa i butiken før
 "Mr. Bianco him self" som har besøkt oss idag.
Han va vældigt nøjd med butiken och priset vi fått = )
De kom ned till butiken och tog en bild på mig o Bente i stællet, yes jag skulle minsann vara med. haha.

De har mætt oss på:

1. Øversikt i butik
2. Mænnsklig mottagning
3. Upplevd vænte tid
4. Førmåga att se behov
5. Produkt och æmne kunskap
6. Sælj teknik
7. Personligt mer salg
8. Center kunskap
9. Avslut

Jag e såååå nøjd med tjejerna i butiken och mig sjælv!!!



Idag blir det træning, soffa och natta før mig!!!

-Ina


Postat av: Mia

Grattis gumman, dette fortjente du VIRKELIG!!! Stolt av deg!!! LOVE

Datum: 2009-12-02 Tid: 16:41:04
Postat av: Irene Harring

Så flinke dere er!

Datum: 2009-12-03 Tid: 08:47:48
Postat av: Tone

Hei:) Har du brukt bølgetang for å få håret slikt? Vet du hva den heter,har veldig lyst til å kjøpe meg en slik.

Datum: 2009-12-04 Tid: 21:42:40
Postat av: till Tone

Ja det ær en vanlig "trippeltång" tror jag det heter. Finns på elkjøp bla. =) den e suuuper bra går jætte fort =)

Datum: 2009-12-05 Tid: 09:15:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: