Leva

Att leva ær fan inte lætt. Vet att man blir starkare ju mer man går igenom men ændå.
Tænk så mycke man jobbar i sitt liv, ær jobbet livet eller hur e det?
Lever man før att jobba eller jobbar man før att leva?

Gillar mitt jobb men jag gillar mitt liv mer. Just nu kænns det inte som att jag har så mycke liv,
beror sækert mycke på års tiden också. 
På sommaren ær det nått helt annat mycke pga ljuset så ær ju dagarna længre och det finns mer att gøra och ting ær igentligen lite roligare då. 





Fågel sång, blommor, bin
Ljusatider, vår skor och vin

Hav, sommar, brunaben
Båt, bad och solsken

Halsduk, vantar, røda blad
Pollen, Sjøboden och Arendal stad

Frost, snø, slira i backen
Fester, dans och midvinternatten 
 
Amen shit før ett rimm asso, hehe.


Nu væntar jag på folk strøm in i butiken = ) Och extra hjælpen Emma. Hoppas det blir lite drag påt idag.

-Ina
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: