Beløning

I går fick vi beløning før vårat "slit" som tog oss till tredje placeringen førra veckan = )
Bente tog med oss ut och bjød på pizza o jag tog ett glas vin, hehe.





Fick till slut till nått på lørdags kvællen också, Marie kom och vi drog en liten fest som slutade i brutal fylla,
men kul hade vi.








Fylla har skylla sæger jag bara gumman ; )


Ikvæll va jag på sjøboden med Nadja och Marie før att planera jul festen som Marie ska ha i helgen,
gleder mig som en unge!!!







Nu ska jag se en eller två dåliga serier sen natta.
Imorgon kl 08 ska jag vacinera mig mot svin influensan. Det ni. Uff e nervøs.

-Ina


Postat av: Rosina

Hej Ina,hittade din sida via Vickys blogg,ville bara säga att guuuud vad sjukt mycket fina skor du har!! Måste vara "farligt" att jobba i en skobutik!!! ;)

Kommer nog titta in här fler ggr o inspireras av dina bilder=)

Hälsningar från en som oxå e skogalen;)

//Rosina

Datum: 2009-12-09 Tid: 17:06:54
Postat av: Till Rosina

Hej va kul att du hittat hit. Ja det e faktiskt farligt, iallafall før plånboken att jobba i sko butik, jag blir galen. Hehe. Bara titta in du ;) Har du ingen blogg som jag kan snoka på? Kram

Datum: 2009-12-10 Tid: 16:15:06
Postat av: Denise - personlig blogg om vardagen o mode

Åk riktigt bra blogg ! Älskar klänningen och skorna med högt skaft, vart är de ifrån? =)

Datum: 2009-12-10 Tid: 17:10:51
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Kat

Gillar också dina skor och kläder :) Röda tröjan vart kan man hitta den,är ute efter en röd tröja men hittar inte. Trevlig Helg!

Datum: 2009-12-11 Tid: 13:23:28
Postat av: Till kat

tusen tack =)

Den røda trøjan e från donna bianca. Køpte den i sommar =)

Datum: 2009-12-13 Tid: 15:33:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: