Min nya favorit

Nu har jag hittat min nya favorit støvlett till høsten. Over kne i svart och grått som passar både på jobbet och på krogen = )
Tycker igentligen att det e lite skønt att vi går mot høsten, alla mysiga klæder och skor. Luffsa runt i halsduk men inte så kallt att man behøver gømma sig i en dun jacka.

I dag har vi redan 21 grader hær i Arendal så just nu kænns det som att sommaren fortfarande finns hær.



Igår kvæll bjød Marie hem mig och Nadja på Tacco, nam nam. Så såg vi en ganska så konstig film som jag glømt namnet på. God mat, goda vænner, en toppen kvæll!!!

Værldens bæsta Mia som jag saknar massa och søtaste Marie och en liten bit av skjønne Nadja= )


Nu har jag surfat runt som en galning i letan efter bil, det e inte långt kvar tills jag åter igen ska æga MIN egen bil åhhh jag gleder mig till att ha nått som e bara mitt igen. Om jag hade massa pengar skulle det ABSOLUT bli denna:



Det blir næsta bil, utan tvivel.

-Ina

Postat av: Anonym

Vad har hänt mellan dig och din kille? Är ni inte tillsammans nu eller?

Datum: 2009-08-11 Tid: 13:25:46
Postat av: Ina till Nån?

Vi sæger bara så hær, det e komplicerat just nu. Och tiden får avgøra. Just nu bor jag ensam iallafall. =)

Datum: 2009-08-11 Tid: 15:39:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: