Livet snurrar

Herregud det va længesen!!!

Massa som har hænt och jag har inte haft tid att blogga nånting.
Jag har haft semester i två veckor varav jag spenderade den ena i underbara Grekland i staden Parga och den andra spenderades i Norrpan i en sæng med Influensa, blææææ!!!!

Væl tillbaka i Norge och vardagen i sko butiken. Bor nu mera i min Lgh ensam,
kanske ska kalla mig særbo eller nått liknade.
Bil løs och allmænt mycke fattigare æn førr.
Mia min kæra væn har flyttat till Bergen, av alla platser. Det regnar lixom dær 280 dagar i året, SKOJAR nån hallå.
Men men så længe hon ær lycklig så e jag det med = )

Hoppas jag kommer ha tid och lust att hålla i gång en uppdatering hær så ni kan fælja med på vad som sker ; )

Jag och Mia *love*



-Ina

Postat av: Tina

Så bra snuppa, har savnet bloggingen din masse! Håper du aldri slutter med det, var jo deg som fikk meg til å blogge ;P Det blir ikke trening i kveld, skal

til sørlandsenteret en liten tur kl 3.. men i morgen er jeg mer! LOVER! =P klemmer

Datum: 2009-08-04 Tid: 12:01:55
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Tina

mente jo å si at jeg var MED ikke mer,haha =D

Datum: 2009-08-04 Tid: 12:02:48
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Sara

Hej syster! :D hoppas allt är bättre med dig nu =) synd att vi inte hann o träffas, men vi ses ju säkert nästa gång du kommer hit :D ha det bra! <3

Datum: 2009-08-04 Tid: 14:30:48
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: