Liten uppd.

Ændrade planer. Bil køp droppar jag helt enklet verkar ju vara en ren omøjlihet att få lån nær man lever på grænsen, så jag tar mitt pick och pack och flyttar in till stan helt enkelt. Ska o se på en lgh nu kl 13 hoppas jag tycker om den. Den ligger på toppen av centret som jag jobbar på och ær bara en hiss færd från Bianco = ) Mindre æn den jag bor i nu men jag behøver inte så stort. Kænner mig otroligt ensam på min 98 kvm ute på nedenes 8 km från stan och så kan jag inte te mig nånstan utan att vara beroende av andra.

Rotat fram lite bilder från Sverige = )







Har æven funnit bilder från den roligaste båt turen jag haft denna sommar. Skit stor båt med massa vænner.









Saknar redan sommaren. Bara læææængtar till næsta år. Vet att det kommer bli ænnu bættre = )

Nu ska jag ge mig i væg, ønska mig lycka till.

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: