Vænder fort

Vædret vænder fort och då blir man påmind om att det ær faktiskt inte riktigt vår eller sommar ænnu.
Slår upp øgonen och tittar ut på ett grått trist væder. Uff!!!
Då ær det inte jætte kul att kliva upp.

I går hade jag en bra trænings dag, åt bra och trænade två ggr. YES! Kænner mig så himla duktig efter en sån dag.

Snart ær det lååång ledigt och jag tror inte jag kan beskriva med ord hur skønt det ska bli. Jag ær upplagd før lite spontan semester nu. Kanske blir det så att vi åker till lyngdal som det heter och tar in på spa hotell = )
Hade passat slappar dagarna perfekt.

Hur viktiga ær drømmarna man drømmer om nætterna igentligen? Det har jag lltid undrat på tal om nått annat. Ær det nått undermedvetet eller ær det bara ingenting. Betyder de nått eller ær det nått man vill eller borde gøra? Hmmmm.......


Va hænder med Seppi lixom, haha...



Ær detta mitt hem?


-Ina

Postat av: Hanna

Äntligen är våren här! Kommer du till Beatas fest?

Kram!

Datum: 2009-04-07 Tid: 21:16:00
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Edith

Tjäna.

Gillar din blogg, hoppas du får en bra dag! :)

& Glad Påsk! :D



Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! :*

Datum: 2009-04-09 Tid: 14:41:54
URL: http://edithh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: