tungan rætt i mun

Så ja nu var jag klar med allt før idag, næstan bara en tur med Liam væntas. Trænade efter jobbet med Tina som vanligt, och idag var det tungt, det tyckte vi båda två. Men det e bara att kæmpa fram varandra mellan pust och svett = )
Sprang tidigare idag innan jobbet i skogen, det ær før mig ett vår tecken till att hurra før.


Freak show....

Våren styr kroppen...då kan allt hænda ; )


Nehe om jag skulle ta Liams efterlængtade tur nu då.

Ses imorn.

-Ina

Postat av: sesi

hörrö pulli.

vart har du köpt de där t-shirtsen? är de dom som finns på gina? sjukt snygga färger. speciellt nu när man gått o blivit en solarie junkie ;)

Datum: 2009-04-02 Tid: 23:55:50
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: sesi

jorå, det är bra. lite uppskakad bara efter allt som hänt här i hageby de senast dagarna =|

jaha bikbok, de har ju liknande på gina men de såg inte alls lika snygga ut. ska jag kolla upp. ska bege mej ner till stan typ NU. sola sola sola ;) sen ta en glass i vårsolen.. u n d e r b a r t ..



hur e de med dej? puss

Datum: 2009-04-03 Tid: 10:46:41
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: