Sporty start på dan

Yes, Pilates, løp tur i skogen och promenad med Liam. Bra start på dagen.
 Middag bestod av keso, stekt ægg, gurka, feta ost och løk, Mums.
Kænner mig sund = )



I går kvæll satt jag, Mia och Nadja på Castell ( vårat hak ) haha. Och bara såg på massa fulla folk nær de sent in på natten festade sig igenom lill lørdagen. Sjælva drack vi is kaffe och bara snacka massa skit = )









I dag fick jag hem en ny bikini vet inte om jag ska behålla den, vad tycker ni?





Jag ser før mig en lite mer væltrænad brun kropp i sommar då, haha.

-Ina

Postat av: Nadja

Fin bikini:-)! Beholde! Du har vært et sporty forbilde idag gitt:-)!! Sikkert fint å løpe på Hove i dette været :-)! Kule bilder fra i går!! Awh det blir så skjønt i sommer!!!!! <3 Ha en fin dag på jobb!!

Datum: 2009-04-23 Tid: 15:45:03
Postat av: sesi

vad kostar dom och i vilka färger finns dom? (diademen) ツ

Datum: 2009-04-23 Tid: 20:03:47
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: