Hur orkar man?

Seriøst, hur orkar man? Gå upp på morgonen, gøra ett jobb och gøra det bra? Men før vad? Pengar? Man måste ju jobba och jag har tur som jobbar med nått som jag tycker om och tycker ær roligt. Men jag kommer ihåg dagar, månader, år som jag gjorde nått jag HATADE men var så illa tvungen. Tycker igentligen att alla som jobbar ær starka mænniskor. Det ær inte mycke tid øver till dig sjælv som egen person. Undrar hur mycket tid man spenderar på andra och på sitt jobb under sin levnads tid? Jag blir deprimerad av tanken att man inte kan leva sitt eget liv som man sjælv vill. Så snackar man om egen vilja och stå før det man gør. Men hur fan ska man gøra det? Jag fattar inte hur vi ORKAR?
Skulle såååå gærna bara våga gøra nått annat. Tænk, sælja allt jag æger och bara sætta mig på ett plan till ett varmare land och bara glida runt = ) Hærlig tanke!!!

Bara några svarta tankar så hær på morgonen efter lång ledigt.

På søndag reser jag till Danmark på inkjøps møte. I det stora hela blir det kul. Men som vanligt ær inte flygresan nått jag direkt længtar efter.


Saknar er alla massor nu = (


Jag ær så jævla klar før en utlandsresa, Sverige resa, egen resa dit jag vill och dær jag vill vara en stund och bara vara och koppla av......åhhhhhh!!!!!



-Ina


Postat av: vicky

Hej gums! Här är allt kanon! Livet leker loss och ja trivs som faan. Får uppdatera dig om all smaskig info när du kommer hem=P För snart ska vi minsann festa ihop! tjohoooo. ska bli askul ju! jaha det vart en fyra dagars för dig med alltaå?? shit ja är heeelt död idag.. tur att det är lugnt på jobbet. ta hand om dig. puss puss

Datum: 2009-04-14 Tid: 15:06:59
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har haft en seg påsk faktiskt. Har pluggat hela hela dagarna i sträck. SJälv då?

Jag förstår vad du menar, jag skulle också vilja dra nån stans och bara ha det skönt. Kram

Datum: 2009-04-14 Tid: 17:11:45
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: