hjælper på humøret

Att køpa nått nytt hjælper alltid i dystar tider ( jævla VÆDER ) Sprang igenom Bikbok på vægen hem och plockade med mig ett par skit fina shorts. Æven om jag inte direkt drar på mig dom o tar en tur på stan, så kan jag ju alltid ha de inne på jobbet dær jag springer runt i sandaler o låtsas att det e høgsommar, haha.

Film mys med tjejerna och sov morgon imorn hjælper oxo. En træff med Nadja på spenst imorn kl 10 før lite pilates ær oxo nått att se fram emot eller inte ; )

Blev en trænings timma idag med Tina och kanske kanske orkar jag springa lilla varvet innan jag kastar in handuken før idag, återstår att se. Gør jag det e jag grym!!!


thank you ladies


Vet ni att filmen vi såg inte inehøll en enda man, inte en enda......!!??!!

De ser ganska urblåsta ut dær de ligger, men de va skit fina på.....åhhh sommar.


-Ina

Postat av: Nadja

Hey sporty spice ;-)! Du er vel ute å løper i skogen nå? hehe, jeg er hjemme og slapper av igjen. Pilates pluss tredmølle tok knekken på meg...teite PLANKE!! Hvordan klarer du å holde så lenge?!! ;-) Puss och kram

Datum: 2009-04-16 Tid: 12:22:04
Postat av: Jennie

Åh vad fina shortsen var! Vart är dom ifrån ? :)

Datum: 2009-04-17 Tid: 17:29:46
URL: http://annajennie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: