Glass

Nu ska jag snart ta årets førsta glass med Mia inne i stan. Tror bara jag ska doppa huvudet i kallt vatten en stund først, haha. Kænner mig halvt øverkørd. Hur gick det før mig och mina 8 alkholfri veckor då?! Det gick sådær. Men men!!! Jag ska træna i kvæll halv 6, spinning. Fy faaaan.




Mer bilder kommer = )

-Ina

Postat av: Sonja

Hei! Kom nettopp over bloggen din, og må bare si at du er utrolig pen og har en helt nydelig hårfarge;) Det jeg lurte på var hvilke sminkeprodukter du bruker? Og hvordandu får så fin glød i ansiktet? Er det solpudder?;)

Datum: 2009-04-05 Tid: 19:21:26
Postat av: sesi

HAHAH, VAD VAR DET JAG SA?!

Datum: 2009-04-05 Tid: 23:41:47
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Till Sonja

Hellå dær =)



Tack før komplimangerna. Jag anvænder spray puder ( solpuder) från Dior och sol puder från lorieal. ;)

Datum: 2009-04-08 Tid: 09:11:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: